Ga naar inhoud

Expositie Thea Gerritsen - Wierum

Wierum

Kunstenares Thea Gerritsen heeft een prachtige expositie samengesteld met als thema ons mooie dorp Wierum ter ere van Reünie Dag op 27 juni aanstaande, waarop oud-Wierumers het dorp een bezoek brengen.

Neem alvast een kijkje

Als realistisch portretschilder onderscheidt Thea zich in haar unieke medium: pastelkrijt. In opdracht maakt zij bezielde portretten van mensen en dieren. Ook geeft zij workshops van een hele dag en privélessen voor zowel kinderen als volwassenen, die in haar atelier de handvatten krijgen aangereikt om zelf met krijt te leren werken. Ter ere van de Reünie Dag exposeert Thea werken van Wierum en omgeving—van het Wad tot de voor Wierum zo iconische Mariastjerke.

Ook op 4 juli van 13:00-16:00 kunt u de expositie nog komen bewonderen.